.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضايتي مردم آستارا از تردد زنان بدحجاب جمهوري آذربايجان در این شهر

رئيس دادگستري آستارا گفت: تردد و حضور زنان بدحجاب جمهوري آذربايجان در آستارا جرياني ناهنجار بوده و موجب نارضايتي مردم اين شهرستان مرزي است.

علي غايبي عصر امروز در جمع مديران اين شهرستان از ورود و حضور زنان بدحجاب جمهوري آذربايجان در آستارا ابراز نگراني كرد.
وي افزود: حضور زنان بدحجاب اهل جمهوري آذربايجان در شهر مرزي آستارا به عنوان جرياني ناهنجار و نقض‌ كننده واضح صيانت حقوق شهروندي است كه بايد از ورود اين زنان به كشور جلوگيري شود.
غايبي با بيان اينكه برخي از زنان جمهوري آذربايجان تنها با پوشش يك دامن و بلوز آستين بلند از طريق مرز وارد كشورمان مي‌شوند، اظهار داشت: زنان بدحجاب اهل جمهوري آذربايجان با پوشش نامناسب غربي در نقاط مختلف شهر آستارا تردد مي‌كنند كه تاثير منفي دارد.
وي با اشاره به اينكه ورود زنان بدحجاب جمهوري آذربايجان شايسته مردم و پيشينه فرهنگي منطقه مرزنشين آستارا نيست، تصريح كرد: بايد از حضور بانوان بدحجاب جمهوري آذربايجان به آستارا جلوگيري شود.
رئيس دادگستري آستارا گفت: از هنگ مرزي و گمرك شهرستان مرزي آستارا انتظار مي‌رود كه در حين ورود زنان بدحجاب جمهوري آذربايجان به كشور در مبادي ورودي مرز، رعايت پوشش اسلامي، حجاب و موازين اسلامي را به اين افراد تذكر دهند.
وي تهيه و نصب يك بنر در محل ورود اتباع جمهوري آذربايجان به زبان آذري و با موضوع حجاب و عفاف را ضروري دانست و افزود: تردد زنان بدحجاب موجب ناراحتي مردم شهيدپرور شهر مرزنشين آستارا شده است.
غايبي با تاكيد بر مقابله با بدحجابي در سواحل شهرستان مرزي آستارا خاطرنشان كرد: نهادينه كردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه جزو ضروريات است.
وي حفظ حجاب در جامعه را بيش از هر چيزي ديگر نيازمند كار زيربنايي و مهندسي فرهنگي عنوان كرد و اظهار داشت: اگر امروزه در جوامع پيشرفته برخي از امراض لاعلاج مانند ايدز وجود دارد، ناشي از رعايت نكردن مسايل اخلاقي و شئونات اسلامي است/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.